Tożsamość zespołowa

Szkolenie z tożsamości zespołowej pomoże usprawnić komunikację z klientami oraz stworzyć spójny i atrakcyjny wizerunek całego zespołu.

Wiecie, że jesteście dobrymi specjalistami. Jesteście świadomi swojego doświadczenia i świetnych kwalifikacji. Obok siebie macie cały zgrany zespół równie wspaniałych ekspertów.

Nie jesteście jednak do końca pewni, co zrobić, żeby inni też byli tego świadomi.

My wiemy. 

Dajemy słowo.

Dlatego przygotowaliśmy dla was szkolenie z tożsamości zespołowej i umiejętności prezentacji.

W trakcie 3-dniowego szkolenia wyposażymy Was w kilka podstawowych, lecz nieodzownych umiejętności.

JAK

·       
stworzyć wyrazisty i jasny przekaz

·       
opowiadać o procesach, systemach i innych
skomplikowanych technikaliach

·       
użyć odpowiednich treści i środków wizualnych

·       
posługiwać się głosem i mową ciała

ŻEBY

zrozumieli Was partnerzy i klienci z każdej branży, koledzy z każdego działu i przełożeni w każdym nastroju;

rozmówca nie odpłynął po 30 sekundach, a odbiorca e-maila doczytał go do końca z zainteresowaniem i zrozumieniem

przyciągnąć uwagę i zaabsorbować tematem

były dobrze skorelowane z przekazem,

innymi słowy – jak robić dobrą minę do jeszcze lepszej gry.

Plan jest taki:

1. Dwa tygodnie przed szkoleniem

Dostajemy od Was listę wytycznych oraz potrzeb biznesowych, a także informacje na temat rodzaju współpracy z klientami zewnętrznym i wewnętrznymi. Na tej podstawie przygotowujemy plan szkolenia skrojony na miarę.

2. Pierwszy dzień szkolenia

Skupiamy się nad tym, żeby forma nie przerastała treści – i na odwrót:

    • analizujemy przesłania i przemowy różnych liderów,
    • omawiamy rodzaje odbiorców, z jakimi możemy się spotkać,
    • bierzemy pod lupę materiały, którymi się posługujecie,
    • i przede wszystkim – nagrywamy własne prezentacje.

3. Drugi dzień szkolenia

Tworzymy Wasz wizerunek:

    • pracujemy nad głosem i ciałem,
    • skupiamy się na stronie wizualnej informacji,
    • dyskutujemy o tym, jakich błędów należy unikać,
    • analizujemy nagrania prezentacji z poprzedniego dnia.

4. Trzeci dzień szkolenia

Pracujemy nad optymalizacją:

    • jak być zwięzłym, lecz efektywnym w przekazie,
    • sprawić, żeby slajdy prezentacji nie przytłaczały treścią,
    • a technologia była podczas wystąpienia naszym sprzymierzeńcem.

5. Po szkoleniu:

zostajecie ze świadomością swojego potencjału, który w dodatku potraficie sprzedać innym, z praktycznymi umiejętnościami sprawdzonymi w boju, masą bezcennych wskazówek i materiałów, a przede wszystkim z gotowością do zaprezentowania światu kompetencji swoich i swojego zespołu.

Wszystko to podamy praktycznie, rzeczowo, bez marnowania ani jednej cennej minuty; z naciskiem na indywidualne potrzeby grupy, a przede wszystkim na sprawdzenie się w warunkach kontrolowanych;

My – czyli prowadzący szkolenie:

Miłosz Wojtyna

Miłosz Wojtyna

Współzałożyciel Language Extreme. Uważa, że wszyscy chcemy być rozumiani – i pomaga osiągać ten cel w praktyce. Od 10 lat mówi od rana do wieczora – w wykładach na Uniwersytecie Gdańskim, w szkoleniach dla biznesu, w rozmowach z klientami. Dla studentów prowadzi „Sztukę mówienia”, a dla sektora SSC – szkolenia z prezentacji, tożsamości zespołu i opowiadania historii. Przetłumaczył na angielski pół świata.