Kultura feedbacku

Szkolenie „Kultura feedbacku” pomoże efektywnie stosować informacje zwrotne i usprawnić procesy komunikacyjne w środowisku biznesowym.

        • Pracownicy wykonujący swoje zadania tak, jak tego od nich oczekujesz.
        • Łatwiejsza komunikacja, silniejsza motywacja, energetyczny zespół.
        • Brak nieprzyjemnych niespodzianek podczas ewaluacji pracowników.
        • Przejrzysta i efektywna współpraca z partnerami.
        • Lojalni i zadowoleni klienci.

– TO JEST MOŻLIWE!

72% pracowników firm biorących udział w ankiecie przeprowadzonej przez Harvard Business Review przyznało, że ich produktywność była by większa, gdyby ich manager potrafił przekazać im odpowiedni feedback. Co więcej – 57% tych samych ankietowanych doceniłoby konstruktywną informację zwrotną bardziej niż pochwały!

  • Jeśli więc pracujesz w międzynarodowym środowisku, a chcesz doprowadzić swoje umiejętności komunikacyjne do perfekcji;
  • potrzebujesz konkretnych narzędzi i wskazówek do tego, żeby twoje informacje zwrotne były konstruktywne, a nie destruktywne;
  • pomimo dziesiątek roboczogodzin spędzonych na szkoleniach miękkich nadal nie wiesz czy potrafisz dawać dobry feedback –

zaproś nas do siebie!

Czego się dowiesz podczas szkolenia?

  • czym jest „kultura feedbacku”
  • jakie są rodzaje informacji zwrotnej,
  • jak zaplanować efektywne spotkania feedback’owe i sesje ewaluacyjne, a także przygotować ankiety satysfakcji klienta,
  • z czego powinna składać się informacja zwrotna, żeby przyniosła pożądane efekty,
  • co zrobić, żeby usprawnić przepływ informacji w organizacji,
  • jak zoptymalizować procesy komunikacyjne w środowisku GSS,
  • dlaczego tak istotne są kompetencje społeczne w organizacji i relacjach biznesowych,
  • jak przekazywać feedback w komunikacji międzykulturowej,
  • na czym polega „kultura ciągłego doskonalenia”.

Z czym wyjdziesz?

  • z usystematyzowaną wiedzą na temat informacji zwrotnej, jej znaczenia i zastosowania w organizacji,
  • dobrymi nawykami komunikacyjnymi,
  • znajomością najlepszych praktyk niezbędnych dla konstruktywnego feedbacku,
  • wskazówkami i narzędziami do spotkań feedbackowych, do użycia „od zaraz”,
  • z dobra energią!

Prowadząca szkolenie

Szkolenia z prezentacji. Kursy językowe. Tłumaczenia.

Gosia Sulęta-Sildatke

W Language Extreme Gosia zajmuje się zarządzaniem kursami językowymi. Dba o to, żeby wszystko odbywało się płynnie i pięknie.
Agile, Kanban, Scrum, Lean i algorytmy to jej świat. Potrafi porozumieć się nawet ze sztuczną inteligencją, więc żadna forma komunikacji nie ma przed nią tajemnic. Uwielbia przetwarzać tony informacji.
Jednak najważniejszy w jej pracy jest kontakt z ludźmi i niekończące się rozmowy. Oczywiście wszystko po angielsku.