Przekazywanie informacji technicznych odbiorcom spoza danego środowiska zawodowego to, wbrew pozorom, nie takie banalne zadanie. Nie chodzi tutaj w końcu o wyrzucenie przed siebie treści w przestrzeń, tylko o sprawienie, żeby odbiorca, zamiast poczuć się przytłoczonym, znużonym, albo co gorsza sfrustrowanym, był w stanie zobaczyć dokładnie to, co my chcemy mu pokazać.
Bo bez dobrej komunikacji nie ma dobrej współpracy.
Tym bardziej, jeśli dochodzi do tego trudna sztuka sprawnej negocjacji. Sprawne negocjacje to nie tylko osiągnięcie zamierzonego skutku, ale także sama efektywność ich prowadzenia. Można osiągnąć zadowalający efekt, ale zbyt późno, albo ponosząc przy tym zbyt duże koszty.
Nasze dwudniowe szkolenie: “Negocjacje w środowisku technicznym” zostało przygotowane specjalnie dla osób z branż technicznych i celuje w doszlifowanie strategicznych umiejętności komunikacyjnych z partnerami zewnętrznymi i w środowisku międzynarodowym, tak, aby efekt był zawsze zgodny z oczekiwaniami.