Negocjacje w środowisku technicznym

Szkolenie „Negocjacje w środowisku technicznym” szlifuje strategiczne umiejętności komunikacyjne, które przydadzą się Wam w pracy w międzynarodowym środowisku inżynieryjnym, projektowym i technologicznym.

„Jeśli nie potrafisz wytłumaczyć czegoś w prosty sposób, to znaczy, że nie rozumiesz tego wystarczająco dobrze.” (Albert Einstein)

Przekazywanie informacji technicznych odbiorcom spoza danego środowiska zawodowego to, wbrew pozorom, nie takie banalne zadanie. Nie chodzi tutaj w końcu o wyrzucenie przed siebie treści w przestrzeń, tylko o sprawienie, żeby odbiorca, zamiast poczuć się przytłoczonym, znużonym, albo co gorsza sfrustrowanym, był w stanie zobaczyć dokładnie to, co my chcemy mu pokazać.

Bo bez dobrej komunikacji nie ma dobrej współpracy.

Tym bardziej, jeśli dochodzi do tego trudna sztuka sprawnej negocjacji. Sprawne negocjacje to nie tylko osiągnięcie zamierzonego skutku, ale także sama efektywność ich prowadzenia. Można osiągnąć zadowalający efekt, ale zbyt późno, albo ponosząc przy tym zbyt duże koszty.

Nasze dwudniowe szkolenie: „Negocjacje w środowisku technicznym” zostało przygotowane specjalnie dla osób z branż technicznych i celuje w doszlifowanie strategicznych umiejętności komunikacyjnych z partnerami zewnętrznymi i w środowisku międzynarodowym, tak, aby efekt był zawsze zgodny z oczekiwaniami.

Czego się nauczysz?

  • Przygotowywać zrozumiały przekaz z każdego rodzaju treścią,
  • dopasowywać komunikaty do każdego rodzaju odbiorcy,
  • tworzyć atrakcyjne wizualnie i klarowne treści do korespondencji,
  • wykorzystywać swój głos i mowę ciała do wzmocnienia przekazu.

Co zyskasz?

  • Sprawną i efektywną komunikację z partnerami, a co za tym idzie – lepszą współpracę,
  • łatwość połączenia wiedzy technicznej i umiejętności miękkich z technikami perswazji,
  • umiejętność przygotowania odpowiednich strategii negocjacyjnych.

Co stracisz?

Absolutnie NIC!

Prowadzący szkolenie

Miłosz Wojtyna

Miłosz Wojtyna

Współzałożyciel Language Extreme. Uważa, że wszyscy chcemy być rozumiani – i pomaga osiągać ten cel w praktyce. Od 10 lat mówi od rana do wieczora – w wykładach na Uniwersytecie Gdańskim, w szkoleniach dla biznesu, w rozmowach z klientami. Dla studentów prowadzi „Sztukę mówienia”, a dla sektora SSC – szkolenia z prezentacji, tożsamości zespołu i opowiadania historii. Przetłumaczył na angielski pół świata.