Rozmowy online

Dlaczego?

Komunikujesz się z ludźmi z różnych stron świata i regularnie z nimi rozmawiasz „na żywo”, ale „na odległość”. Radzisz sobie całkiem nieźle, ale cały czas czujesz, że Twoje spotkania mogą być bardziej produktywne i łatwiejsze w obsłudze? 

Zapisz się na jedno ze szkoleń biletowanych lub zaproś nas do siebie.

Podczas szkolenia nauczysz się efektywnie prowadzić spotkanie online, zarządzać czasem, usprawnić komunikację i wykorzystywać narzędzie, z którego korzystasz.

Weź udział w szkoleniu, jeśli...

  • uczestniczysz lub prowadzisz spotkania online,
  • nadmiernie stresujesz się przed „callami”,
  • mówisz po angielsku przyzwoicie, a chcesz znakomicie,
  • chcesz nauczyć się jak zaangażować rozmówców pomimo dystansu,
  • chcesz poprawić wymowę i umiejętności głosowe,
  • potrzebujesz informacji zwrotnej na temat swoich umiejętności.

Podczas szkolenia dowiesz się, jak...

  • szybko i efektywnie poprowadzić spotkanie online,
  • prezentować temat I argumenty z pewnością siebie,
  • uczestniczyć w dyskusji online,
  • zarządzać chaosem,
  • mówić głosem, który zrobi wrażenie i jest zrozumiały pomimo trudności technicznych.
  • angażować publiczność i zachęcić odbiorców do reakcji.

Opis szkolenia

Wszędzie coaching, wszędzie kursy, wszędzie pełno wiedzy i mnóstwo informacji. A chcemy umiejętności, prawda? Dobrych, silnych, praktycznych umiejętności, które przydadzą się w pracy i pomogą nam robić znakomite wrażenie i pracować lepiej. Szukasz szkolenia, z którego wyniesiesz wskazówki, praktyczne obserwacje i indywidualny komentarz zamiast tony argumentów teoretycznych? Jeśli tak, zapisuj się śmiało!

Mamy przed sobą 8 godzin intensywnej harówki – to mało i dużo jednocześnie! Mało – bo spraw do omówienia jest mnóstwo; dużo – bo zmęczymy Was niesamowicie. Mówienie, w szczególności w środowisku online to sztuki mięśniowe – jeśli chcesz opanować je dobrze, bez wysiłku się nie obejdzie. Jeden dzień to wstęp, ale bardzo skuteczny!

O prowadzącej

Szkolenia z prezentacji. Kursy językowe. Tłumaczenia.

Julia Prus

W Language Extreme koordynuje szkolenia komunikacyjne. Ćwiczyła ze specjalistami z różnych dziedzin – od IT, przez sektor stoczniowy po branżę kosmetyczną. Uważa, że rzadko wykorzystujemy swój potencjał w pełni. Dlatego wartościowa informacja zwrotna i intensywność szkolenia to dla niej sprawy kluczowe. Uwielbia bezpośrednie relacje.

Program szkolenia

  1. Cel (9:00–10:00):
  • Jaki jest cel Twojego spotkania?
  • Tworzenie dostosowanej checklisty przed spotkaniem. (przygotowania, przygotowania, przygotowania!)
  1. Treść (10:00–12:00):
  • Jak szybciej pozyskiwać informacje?
  • Jakich zwrotów używać, a co sobie odpuścić?
  • Przejrzystość i spójność (jak łatwo ich użyć)
  • Zwięźle i przejrzyście proszę.

<<Przerwa>>

  1. Prezencja i intonacja (12:30–14:00):
  • Mowa ciała także ważna – twarz i ręce kluczem do sukcesu.
  • Jak mówić, żeby Cię usłyszeli oraz zrozumieli?
  • Co dokładnie chcesz przekazać?
  1. Relacje z publicznością (14:00-16:00)
  • Dynamika wymiany – przerwij… grzecznie.
  • Wskazówki, aby zwiększyć zaangażowanie.
  1. Ćwiczymy, ćwiczymy, ćwiczymy! (16:00–17:00)